top of page

Proč "Svět MiMo"?

Aktualizováno: 13. 10. 2020


Miluji pohyb a dobré jídlo. Je to moje relaxace a zábava, která mě vždy pomohla se dostat přes veškeré těžkosti. Ve 30ti letech se mi narodila holčička Monička a můj svět se v tu chvíli začal točit kolem ní. Už jsem nebyla já, ale MY. Od té doby cokoliv jsem dělala, dělala jsem s Moničkou. Staly se z nás parťačky a parťačky pracují vždy spolu ;) Proto Svět MiMo. Tedy svět Míši a Moničky, protože ve dvou se to lépe táhne, lépe tvoří, inspiruje a motivuje.


A jak se říká: " Jablko nepadá daleko od stromu." ,tak mi Monička chce pomáhat ve cvičení. Chceme spolu vytvářet aktivity pro děti jako je Angličtina v pohybu: MiMo English a Kruháč pro děti: BootCamp... a máme ještě další nápady, které si však zatím necháme pro sebe ;)


No a jelikož i parťačky si občas musí od sebe chvilku oddechnout a tatínky je třeba taky někdy trochu zaměstnat, tak tu mám i cvičení pro dospělé. Cvičení v teamu SUNFIT s další úžasnou parťačkou, tentokrát ze světa dospělých, Petrou Moudrou.


A naše Kuchařka?

To už je jen taková záliba a nezbytná potřeba v jednom. Ráda jím a tělo potřebuje kvalitní jídlo, aby správně fungovalo a regenerovalo se. Takže se určitě můžete těšit na naše oblíbené recepty ;)


Sportu a jídlu zdar a hlavně hravě a s radostí, protože život je hra a my si rády hrajeme : )

Těšíme se na Vás v našem světě MiMo! :) Míša a Monička


bottom of page