top of page

Wafle ze šlehačky

Dnes jsem dostala chuť na wafle, ale musela jsem trochu improvizovat, protože doma nebyly ingredience na můj oblíbený recept. To však nevadí, správná hospodyňka si vždy nějak poradí, no ne? ;) Přeci nepoletím do obchodu ;)


Tady je můj oblíbený a trochu obměněný recept ;)


1 kelímek šlehačky (neměla jsem mléko)

1 celé vejce (nebylo dostatek vajec)

1/2 hrnku hladké mouky

1/2 hrnku špaldové celozrnné mouky (nebylo dostatek špaldy)

1/2 lžičky prášku do pečiva

1/4 hrnku třtinového cukru (klidně méně ;)

4 lžíce rozpuštěného másla

1/4 lžičky soli


Vše ručně metličkou smíchat a můžete lít na waflovač ;)

Pokud je těsto moc řídké, přidejte mouku ;)


Na hotové wafle jsme si dali tvaroh s rozmačkaným banánem.


Dejte nám vědět, jak Vám chutnaly! :)



21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page