top of page

Jak zabavit dítě a získat tak trochu času pro sebe? ;)

Aktualizováno: 7. 12. 2022

Dnes jsem potřebovala chvilku pro sebe, abych mohla odpovědět na Vaše e-maily a zprávy, a nenechala Vás dlouho čekat. Váš zájem o cvičení mě velice těší! :) No a jak zabavit 15měsíční dítě? Nevím jak u Vás, ale u mě to není nic jednoduchého. Nikolka je opravdu akční dítě, které chodí už od 10měsíců a potřebuje neustále nějakou aktivitu. A ani se spánkem to nepřehání, takže se moc nezastavím ;) Jediné, co ji na chvilku dokáže zabavit, je jídlo (viz. foto jak to u nás dnes vypadalo) ;)


PS: vysavač mám stále připraven po ruce, bez něj si to nedovedu ani představit ;) Možná mě teď někdo odsoudí, ale každý děláme, co nejlépe umíme.


Napadlo mě tedy zeptat se ostatních maminek jak to máte vy?

Čím své dítě zabavíte, abyste měly chvilku pro sebe??? Inspirujte mě i ostatní maminky! ;)

Těším se na Vaše odpovědi! :)



104 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page