top of page

Jak získat až 2h času s dětmi navíc?

Aktualizováno: 7. 12. 2022

Velice ráda bych se s Vámi podělila o projekt, na který jsem narazila při sebevzdělávání se a poslouchání jednoho webináře. Byl to webinář, kde maminky na mateřské začaly podnikat a předávaly si tam své zkušenosti. Díky tomuto webináři jsem se dozvěděla o projektu Kidedu. A protože s touto maminkou opravdu souzním, předávám dál :)

To, na co si každá maminka časem dojde i sama, dala paní Štěpánka hezky a přehledně na papír a vy to tak můžete objevit díky ní hned . Aha moment, který je dobré vědět dřív, aby jsme si trochu mohly uvolnit své ruce ;) A jelikož jsem maminka 10leté dcery, tak jí dávám za pravdu. Když dítě necháte a dáte mu nějakou tu zodpovědnost za věci, které je schopno již udělat, je to výchovné a zároveň osvobozující pro každou mámu. Nebudu psát více, jen přidávám odkaz. Má tam i věci zdarma ke stažení. Tak můžete nahlédnout a posoudit samy ;) Já si hned objednala plánovací kalendář a velice mě to oslovilo. I naše malá 15ti měsíční, už si s tím hraje, i když tomu ještě tolik nerozumí. Je to pro ni druh vkládačky a o kartičkách si vždy spolu povídáme. A jelikož jsou z tvrdého papíru, tak vydrží i její občasné vztekání se;)



Pokud narazíte na nějaké výchovné odkazy a nebo výukové věci pro děti, které vás osloví a nebo s nimi již máte zkušenost, podělte se o to s námi a napište. Inspirujte mě i statní maminky! ;)





41 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page