top of page

Vítejte na blogu ve světě MiMo

Aktualizováno: 7. 12. 2022

Jmenuji se Míša a jsem ráda, že Vás můžu přivítat na mých stránkách. Nejsem žádný expert, zkouším a učím se v průběhu tvoření těchto stránek. A jelikož jsem máma dvou dětí, času není mnoho - to mi dá jistě každá máma zapravdu ;) Stránky se budu průběžně snažit vylepšovat. Pokud naleznete nějaký velký nedostatek, budu ráda, když mi dáte vědět, ať můžu případnou chybu napravit;) Nicméně nejsem žádný "web master" a ani nechci!...sedět u PC není to, co mě naplňuje, i když v dnešní době je to nezbytná činnost. Moje stránky tedy budou mít jistě nějaké nedostatky, ale já Vás nechci oslňovat stránkami, kterých je na internetu mraky. Budu ráda, když Vás tyto stránky přivedou na naše cvičení, plánované akce a uvidím se s vámi osobně! ;) Protože toho online života už je tu opravdu dost a já si raději užívám přítomnosti lidí "face to face", kteří jsou laděni stejně jako já ;) Těším se na Vás :)





211 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page